Dag 15 en 16 - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Annemarie Nab - WaarBenJij.nu Dag 15 en 16 - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Annemarie Nab - WaarBenJij.nu

Dag 15 en 16

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

01 Juli 2018 | Indonesië, Jogjakarta

Gisteren hadden we niet zoveel te melden behalve dat de taxi chauffeur die ons die avond ervoor had gezegd ons naar het vliegveld te willen brengen er ook netjes stond en onderweg gezellig vertelde over zijn leven in Bali. De rest van de dag was het hangen op het vliegveld. Loinair de vliegtuigmaatschappij had zoals gewoonlijk, is wat wij horen, weer eens vertraging. We hadden 3 uur vertraging en moesten ook nog eens bij een uur in een snikheet vliegtuig wachten. Iedereen was dan ook flink aan het transpireren, zelfs Annemarie. Zelf had ik het ook wel warm maar ik heb dit de laatste tijd zelf heel vaak dus voor mij de gewoonste zaak van de wereld. Ik vond het wel fijn dat de anderen nu ook eens uit hun stoel dreven? En gedeelde smart.....
Maar gelukkig was het verder een goede vlucht en kwamen we 16.00 uur in Jarkata aan. Het hotel was erg groot en kwamen eerst op de 10e etage maar in Indonesië blijken sommige hotels nog rokers kamers te hebben. En om niet in een pakje sigaretten te hoeven slapen snel van kamer geruild. We kwamen toen op de 14e etage met een mooi uitzicht over Jakarta en gelukkig geen sigarettenrook op de kamer wel een aircoluchtje maar dat namen we maar voor lief. Nadat we gedouched hadden zijn we naar de shopping Mall gegaan die naast ons hotel lag. Helaas weinig van onze gading behalve een heerlijke bakkerij met allerlei heerlijke broodjes, gebakjes e.d. Deze heerlijk na ons diner, KFC