Dag 13: Sanur - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Annemarie Nab - WaarBenJij.nu Dag 13: Sanur - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Annemarie Nab - WaarBenJij.nu

Dag 13: Sanur

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

28 Juni 2018 | Indonesië, Jogjakarta

Vandaag een dagje waar niet zoveel over te schijven valt. iWe hebben nl 2 rustdagen voordat we weer naar Jakarta vliegen. Maar niks op het blog zetten is ook zo wat dus hier toch een verslagje van donderdag 28 juni.
Afgelopen nacht heerlijk geslapen in ieder een eigen bed met een klamboe. De herinneringen van vroeger van een tentje bouwen kwamen meteen weer bij ons naar boven. Deden wij immers vroeger ook samen en mama was dan nadien altijd haar wasknijpers kwijt.
Van het vliegverkeer gelukkig geen last gehad. Dus een goed nachtje gehad.
Na ons ontbijt moesten we eerst even wat zaken regelen ivm dubbele boeking en annulering. Een heel gedoe, we zullen jullie de details besparen.
Daarna naar het strand gegaan en heerlijk een paar uurtjes op een ligbedje gelegen. Omdat het hier al om 18.00 uur donker wordt op tijd gedouched en bij een goede pizzeria gegeten. Wij hadden een keer zin in iets anders dan bami, nasi, spring Rolls.
Onze aviond wandeling ging vanavond langs de zee. Het was volle maan dus een mooi gezicht. In een vitrine van een hotel aan het strand hadden ze heerlijk gebak. En ondanks dat we genoeg hadden gegeten, hebben wij ons toch laten verleiden door er wat te gaan drinken met een gebakje erbij. Van dat laatste hadden we nadien spijt. Wij zijn dan ook nadien als twee zwangere vrouwen naar ons hotel gewandeld. Nu zitten we heerlijk bij onze hotelkamer op de veranda en genieten nog even na van een relaxte mooie warme en zonnige dag.

• 28 Juni 2018 - 19:18

Maria:

Hallo leuke zusjes,
    Wat leuk om jullie blog te lezen!! Ik ben weer helemaal bij!